آیا شرکت بنتلی نوادا Bently Nevada در ایران نمایندگی رسمی دارد؟

گروه آموزشی مرتبط:

شرکت های تولیدی یا خدماتی در  سراسر جهان جهت توسعه بازارهدف و فروش بیشتر به روش های مختلفی در زمینه توزیع و فروش در بازارهای بین المللی روی می آورندکه بطور کلی می توان به موارد زیر تقسیم بندی نمود:

نماینده بنتلی نوادا  Bently nevada

1- تاسیس دفتر رسمی شرکت  برای یک کشور یا منطقه جغرافیایی خاص بعنوان مثال خاورمیانه : در این حالت که معمولا شرکت های بزرگ از پس آن بر می آیند بسته به قوانین کشور هدف تولید کننده با  نام اصلی خود و بصورت رسمی  به فعالیت می پردازد. البته این دفاتر بیشتر به فعالیت های تحقیقات بازار، مدیریت و کنترل نمایندگی های پخش یا توزیع کنندگان داخلی خود می پردازند.

2- واگذاری فعالیت های بازاریابی و فروش به اشخاص یا شرکت های کشور هدف با عناوین توزیع کننده ، نماینده و...

در این روش معمولا یک قرارداد یا موافقتنامه ای برای مدت مشخص بین تولید کننده کالا یا خدمات با شرکت یا شخص مقیم کشور هدف برای انجام فعالیت های بازاریابی ، فروش و پشتیبانی مشتریان منعقد می شود که با اشکال مختلفی این قرارداد بسته می شود .

بعنوان مثال نماینده یا توزیع کننده  بنتلی نوادا (نماینده Bently Nevada ) در یک کشور بایستی با شرکت بنتلی نوادا آمریکا قرارداد یا موافقتنامه انجام امور بازاریابی و فروش داشته باشد . در این مرحله ما یک قرارداد داخلی بین دوشرکت داریم . قوانین کشورهای مختلف برای به رسمیت شناختن این قرارداد توسط دولت  ها مختلف است ، اما اکثر کشورها جهت اینکه این قرارداد معتبر باشد از شرکت اعطا کننده نمایندگی فروش یا توزیع می خواهند تا این قرارداد را به امضا سفارت کشورشان در کشور شرکت اعطا کننده نمایندگی برسانند و بعد برای نماینده خود ارسال میکنند و نماینده فروش و توزیع نیز بایستی این قرارداد را در اتاق های بازرگانی یا اتحادیه های تجاری و صنفی داخلی به ثبت برساند.

درنتیجه حداقل برای اینکه ما شرکتی را نماینده بنتلی نوادا (نماینده Bently Nevada)در فروش یا توزیع بدانیم ، در دست داشتن قرارداد یا موافقتنامه از طرف شرکت تولید کننده بنتلی نوادا الزام اولیه می باشد که به امضا سفارت کشور اعطا کننده که می تواند ایالات متحده آمریکا باشد رسیده باشد .

اما چه مشکلی در سر این راه وجود دارد ، شرکت بنتلی نوادا بدلیل تحریم های اولیه آمریکا علیه صنایع انرژی و نفت ایران که قدمتی بیش از 20سال دارد قادر به همکاری مستقیم  با شرکت های داخلی ایران نمی باشد و لذا این مساله یعنی نمایندگی رسمی شرکت بنتلی نوادا ( نمایندگی Bently nevada ) بصورت مستقیم امکان پذیر نیست  ، و درصورتی که شخص یا شرکتی ادعای این مساله را دارد بایستی گفت که این نمایندگی رسمی و بصورت مستقیم از طرف شرکت بنتلی نوادا نمی باشد .

لذا نیاز به قرارداد مستقیم با شرکت تولید کننده که در اینجا مقصود ما Bently nevada  که به تایید سفارت ایران در کشور اصلی که ایالات متحده آمریکا است بعنوان مدرک اولیه با شرایط فعلی امکان پذیر نمی باشد و درنتیجه شخص حقوقی و حقیقی نمی تواند چنین ادعایی را مطرح کند ، البته می توان تصور کرد که یک شرکت داخلی با یکی از فروشندگان یا نمایندگان شرکت های آمریکایی جهت واردات محصولات همکاری داشته باشد .

 شرکت یکان تجهیز نیز در این زمینه  برای برخی از محصولات خود قرارداد و موافقتنامه همکاری با توزیع کنندگان منطقه ای (خاورمیانه)  جهت فروش محصولات آنها در ایران را دارد که محصولات METRIX ,CTC,sdtultrasound  از آن جمله می باشند که با گواهی نامه های CO , COC معتبر از شرکت تولید کننده آمریکا همراه محصولات ارائه می گردد. و همچنین این شرکت با فعالیت تخصصی در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری لرزش ، ارتعاشات و خدمات مهندسی مرتبط می تواند درخواست های شما جهت تامین تجهیزات برند بنتلی نوادا Bently nevada و خدمات مهندسی مرتبط آن از قبل نصب و کالیبراسیون را از طریق کانال های بین المللی معتبر و آزموده شده پاسخگو باشد .

همچنین شما می توانید درخواست  استعلام قیمت (کلیک نمایید) خود را برای ما ارسال نمایید.